LET´S GO NU ÄR JAG DIN

Fina webcambilder
Sådär dag idag asså, allmänt skit bara, men fint väder har det varit i alla fall! Sol, och nog den varmaste dagen detta året! Svettas i klänningen ovan, och sitter i skuggan... det säger det mesta va?
 
Har hursomhelst precis lämnat in historian och bättrat på teater analysen lite, dricker hallonsoda ur vinglas och väntar på att Julia ska arriva sen ska vi nog köpa med oss mat och dra ner på da beach, sen tror jag hon crashar hos mig också, myyys! Är ju trots allt lilllördag!
 
Nej nu ska jag städa undan lite,KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

säger det igen med din blogg äger, har den i favoriter ska du veta!!!
och tagga Bråvalla verkligen, hoppas vi ses alltså!!!
Hoppas du får en fin fredag, kram :D

Svar: Ååh men shit, tack så jättemycket! Blir så otroligt glad!! Jaa, eller hur längtar ihjäl mig! Det gör vi säkert! Kraaaam:D
Clara Andersson

2014-05-23 @ 08:37:54
URL: http://thisemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0