DAGEN INNAN FREDAN!

Hej hopp! Kom hem vid tre tiden idag och gick på promenad med vovvis som vanligt! Otroligt så fint och underbart väder vi haft i veckan, håller tummarna på att det håller i sig!
Efter det så har jag i princip bara legat i soffan och kollat GG, nästan så hela min vecka sett ut! Otroligt skönt att slippa massiva högar av böcker med mig hem, även om jag vet att det är på väg tillbaks!
Njuter av vädret och min fria tid, var hemma hos johanna tillsammans med linda på lunchen och käkade lite gott, tyvärr så njuter jag inte lika mycket av bristen på bloggande! Har jättemycket härligt inspo men tyvärr så är laptopen död för tillfället, ska fixas! Längtar❤❤❤
Ha de bäst!

https://cdn1.cdnme.se/3478358/6-3/pic_515de4c39606ee3b92528617.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0