I´M SO BACK BABY, U HAVE NO IDEA!

The laptop is back were it belongs, and so is my happy face! Redo för avskrivning varje dag! Yes, babes im back!
Sen senast gång jag bloggade från denna har det nog gått en månad! Saknat det något kopiöst! (fint ord va!?) Har nog inte gjort sådär jättemycket, left livet med mina kära kompisar, solat och njuit av vädret april haft att erbjuda, blivit mer hälsosam, gjort joggingen/pw´sen till en rutin (varannan dag, riktigt stolt!)
Avslutar med den finaste bilden av alla "bilden säger allt" , ljög lite där uppe, hehe!
 

Kommentarer
Postat av: Kusse

Bra att du har böjat öva på att PW:a. Mimmi är en jävel på det ;-) Så i STHLM blir det långa morgonpromenader och goda (nyttiga) frukostar!! :-)

Svar: Haha, ja det förvånar mig inte! Det hoppas jag, ser verkligen fram emot det! Ska bli jättekul!:)
Clara Andersson

2013-04-26 @ 11:18:58
URL: http://inexcellentshape.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0