SISTA DAGEN I FRIHET

Hejsan!
1a april idag och solen lyser, vårkänslorna står på topp och det verkar som om våren faktiskt kommit för att stanna den här gången, åtminstone enligt väder-apparna!
Är på ovanligt bra humör idag, vilket är rätt konstigt på grund av privata omständigheter, men trots dom så känner jag mig riktigt glad, så glad att jag gav mig ut på årets (och mitt livs) första pw! Otroligt härligt och skönt, och har nu fått för mig att jag ska börja med det ett par gånger i veckan, precis som resten av Sveriges alla andra bloggare. Tycker dessutom att det blivit alldeles för mycket pannkakor och grädde på senaste! Därför påbörjar jag återigen mitt nyttoliv imorgon! Har ni hört hur jag låter? Pw och nyttoliv, oroa er inte! Jag ska inte bli någon träningsblogg inte...slår vad om att min motivation försvinner efter en vecka i skolan, vilken börjar imorgon, suck!
Hoppas ni haft ett härligt lov, KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0