MY FREAKING FUCKING BIRTHDAY

Tjena brudar och grabbar sverige runt! Skulle bara tala om för er att flickan som sitter och skriver detta, inte längre är någon liten flicka...En riktig brud på 15 bast är det numer som driver denna bloggen! Och ni vet vad 15 innebär, ellerhur? Japp, ni vet vad jag pratar om...Jag får cykla utan cykelhjälm! MY LIFE IS COMPLETE! Jag är oxå tillåten att köpa redbull och såklart byxmyndig!
  Mamma väckte mig med sång och frukost på sängen i morse (och såklart paket)! Åkte sen till skolan och slutade 13 idag och då stack jag och mina tjejer till höganäs och fikade på kakboden! Ska strax ta bussen till helsingborg för att möta upp Mami så ska vi gå på Väla och shoppa lite! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0