A BAD DAY

Har vaknat med jämna mellanrum sen klockan 8 av ett hemskt motorljud som sätts av och på hela tiden. Inte föräns nu, då jag ger upp och sticker ut huvut genom fönstret ser jag tanten med sin gräsklippare. Vem fan klipper gräset klockan åtta på morgonen!? Regnar gör det ockå idag, dagen börjar bra känner jag!
 
Nej, nu ska jag sluta vara så pesimistisk och dricka upp mitt kaffe och sen bege mig mot Hanna, ska hjälpa henne att måla om hennes rum, snäll som jag är!
Om ni inte fattade det själva så är inte dessa bilderna tagna idag...

Kommentarer
Postat av: △ ida.

så fin du är! skulle oxå blivit galen om någon klippt gräset här haha, bor som tur väl i källaren och typ på vår baksida eller vad man säger hehe så där låter de inte så mycket ;)
sv; tack så jättemycket! :'D

Svar: Åh tack så mycket gulliga du! Ja ellerhur!
Clara Andersson

2013-06-26 @ 20:02:21
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0