FRÅN KVÄLLEN

 GODMORGON! Fy vad segt väder det är! Regnar, moln och kallt som fan...Usch! Vill bara ligga kvar under täcket hela dagen, men nej det går inte! Måste fixa lite innan kvällen då några av tjejerna kommer hit, får se vad vi hittar på! Hoppas på en hemmakväll med god mat, min favvis!
 
Igår så köpte jag och Hanna med oss mat och sen cyklade vi längs strandpromenaden och hittade en mysig plats där vi satte oss och njöt av kvällen! När det gått någon timme så fick vi ett ryck och bestämde oss för att vi skulle cykla till mölle!
Efter hälften av vägen så orkade vi inte mer så vi la ut vår filt och dukade upp med godis och cider och la oss där mitt på cykelvägen (det var ju inget folk ute). Där låg vi och pratade hela kvällen. vid 1 började det regna, och aa inte så lite heller. Tror aldrig jag sagt fuck så många gånger på så kort tid haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0