LAST 24H

Torsdag:
Drog mot jonstorp och mötte upp mina tjejer, så käkade vi pizza nere i hamnen och åkte ut med Johannas båt en sväng, efter det drog jag hem till Linda och sov!
Fredag:
När vi vaknat lite så drog vi på oss bikinin och la oss och solade vid piren i ett par timmar, dock ingen bränna än!?
Sen drog jag hem till johanna en snabbis och fixade oss innen vi begav oss mot höganäs Beach, för lite grillning och sånt med fina människor!
Och vid 12-slaget när de flesta gått hem så stannade jag och Hanna kvar för lite mys på bryggan, åh så mysigt det var!
Min fina Hannabanna!
 
Nu drar jag och hanna mot her place så ska hennes mami bjuda oss på lite rabarberpaj! Åh så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0