LEKER SOMMAR

Vem fan bryr sig att det är 16 grader och halvsol, nu är det snart juli och då är det fan sommar och då ska vi fan ha sommar! Vi klär oss i shorts och drar ner på stranden med jordgubbar och fryser häcken av oss! Bara för att, Nej nu får fan sverige leverera lite värme! (tre fan på ett stycke haha)
 
Idag är det fredag och jag har knappt några planer alls för helgen! Hanna skulle nog komma och hålla mig sällskap under helgen, på lördag skulle vi alla nog hitta på något och på söndag skulle vi försöka träffas på lite re-union frukost nu när linda kommer hem på lördag! Jaja vi får se vad annars som händer. Eftersom Julia snodde med sig min laddare så är min mobil nu urladdad, tack Julia!
 
Nu ska jag ta mig lite frukost framför ett sex and the city avsnitt, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så jättemycket :)
Du har en superbra och mysig blogg förresten!
Kram :D

2013-06-28 @ 12:56:44
URL: http://Aleix.se
Postat av: Jennifer

Tack! åhh vad härligt det där såg ut!

2013-06-28 @ 15:33:45
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0