MIDSOMMAR

Jaha, okej! de årliga eftertextrena om midsommar ska alltså rulla in nudå? Berättar allt från början...
 På morgonen vaknade jag upp i simons hus, under "festen" där dagen innan så hade jag blivit av med min mobil, så kunde inte precis åka hem, sov där med 9 killar och väntade på ljuset så att jag kunde leta. Precis när jag skulle ge upp och cykla hem så låg den där i cykelkorgen, hade tydligen glömt den där innan vi gick in, great!
 
Sen cyklade jag hem, mötte upp Hanna och hennes familia för lite midsommarfirande och god mat hos deras vänner! Trevligt!
Efter det så begav vi oss mot hannas hus och sen kom våra vänner från Malmö hit och gjorde kvällen till något minnesvärt. Först hannas hus, sen ner till stranden. efter det bussen till jonstorp, mys i Jonas stuga, sen träffa lite mer människor, sen så sov vi där, 9 pers i en stuga på 10kvm, max. Mysigt var det iaf!
Saknat grabbarna sen förra midsommar! Rolig tradition vi skapat oss, längtar redan till nästa!
Trackback
RSS 2.0