ROSES ARE RED VIOLETS ARE BLUE BUT A DENIMSHIRT IS DAMN GOOD LOOKING ON YOU.

Jeansskjorta från märket Broadcast, köpt på 2hand!

Fick ett önskemål att jag skulle lägga ut lite fler av mina vintagefynd! Själklart ska jag göra det, kul att ni önskar efter saker så jag får lite ideér!
Jeansskjortan ovan är en av mina toppfavvisar när det gäller 2hand! Oversizad, mjuk denim och perfekt blekt! Älskar den!
 
Vad har jag haft för mig en lat söndag som denna? I morse träffade jag mina tjejer på kakboden så åt vi frukost och fick höra hur linda haft det i turkland osv! Mysigt med lite katching up och gossip till god mat! Efter det så gick jag och Hanna hem och la oss i sängen, satte på filmer som vi knappt kollade på och sov hela dagen (förutom de få gångerna man lyfte på täcket för att sträcka sig efter chipsen eller så). otroligt perfekt söndag!
Hoppas ni haft en bra helg! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0