SÖNDAG 9 JUNI 2013

Sitter på balkongen med Linda och Hanna, eller nej förresten de sitter där ute och sjunger massa töntiga sånger som inte jag kan, sur som jag blir! Jag sitter nu vid datorn inne i köket och dricker mitt kaffe i min ensamhet! :(
 
Igår efter fikat så tog jag en dusch och fixade mig och sen käkade vi middag hos Hanna, låg i matkoma i tre timmar efter och sen kom linda så drog vi ner på stranden!
Idag så har jag nästan inget på schemat förutom lite städning här hemma innan mamsen kommer hem! På tal om mamma så lurade jag henne igårkväll, tog på mig Hannas lillasyrras löshår och skrev att jag färgat håret och ja...
Hahha, dör! Ska bli kul att se reaktionen när hon kommer hem! Hon ringde mig också och skällde ut mig!
Sen vill jag också hälsa grattis till min kära moster som fyller år idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0