SOVRUMS INSPO

Bilder från google och ikeas hemsida.

Snart är det dags, mindre än en månad kvar och måste snart fälla upp kartongerna och börja packa ner mitt rum för att öppna upp det någon annanstans! Jag måste rensa ut otroligt mycket, mestadels kläder. Har två garderober fulla med kläder som jag inte använder, ska bli skönt att bli av med allt! 
Mitt nuvarande rum består av lila väggar och en vit rosentapet, rätt så fint fast fett trött på plommonlila. Mitt nästa rum, ska vara vitt, svart och med små färgkontraster av kläder, böcker, prylar osv! Så fint tycker jag! Ska istället för att låsa in mina kläder i garderober, låta som hänga framme på fina klädställningar, skorna på hyllor eller skokartonger, tidningarna i en hög på nattduksbordet. Och en stor fet spegel, främsta måste ha-grejen till mitt nya rum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0