TISDAG 25 JUNI 2013

25, vilket betyder barnbidrag om två dagar! Normalt sett sitter jag här, i slutet av månaden, pank med nudlar och kaffe. Men inte idag inte, vi kör på lyx: Cola och pizza. Vad the fuck har hänt, undrar ni... Aa vem fan behöver sommarjobb när garderoberna behöver tömmas och andras behöver fyllas! Än så länge har jag sålt två hunky-dory koftor, en väska, en plånbok och en odd molly kofta! Totalt 950kr, grejer ut, pengar in! Underbart, right?
 
Annars då? Har haft en rätt så mysig dag, tog en sväng till Ängelholm för ett par ärenden, annars mest bara legat och segat, rensat lite på datorn och sånt! Medand jag bläpprade igenom bilderna hittade jag en bild på dessa...
Jeansen jag beställde från weekday för ett par månader sen, använt dom en gång men totalt glömt bort att jag ägde dom nu! Skitsnyyga, enligt mig! Dags att rota fram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0