MAMIS DAG - Till Fullo

Söndagskvällen spenderades i köket tillsammans med min kära mamma, nej jag hjälpte inte till med maten, det fick hon sköta själv, jag satt vid laptopen (ironiskt på hennes dag eller hur?) Åt sedan middag vid köksbordet (för en gångs skull) med tända ljus och pratade om hur mycket vi älskar varandra!
   
Nej fyfan, vi bråkade hej villt och det slutade med att jag stormade in på mitt rum och slängde igen dörren!
Vill ni veta vad vi bråkade om? Jag frågade ifall jag inte kunde få skriva på min blogg att det var jag som lagat maten (kände mig så dum nu när det var morsdag och allt) och hon började kasta ur sig en massa om att allting ska se så perfekt ut på nätet och att ingen säger som det egentligen är!
 
Så därför, mina kära människor så var jag helt ärlig i det här inlägget! Visst var det en trevlig morsdag vi hade tillsammans! och nu när jag ska vara så jäkla ärlig och allt så kan jag passa på att tala om för er att jag har fått en förjävlig finne på kinden som inte tycks försinna och att jag måste ha trampat i någon skit eftersom min strumpas undersida består av gult klet som känns förjävligt!
Visst var det här ett roligt, intressant och fräscht inlägg, Mamma? Visst var det det?
 
GLAD MORSDAG VÄRLDENS BÄSTASTE UNDERBARASTE MAMMA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0