MÅNDAG 13 MAJ 2013

Hejsan! Hur har ni haft det idag? Jag är på riktigt bra humör idag, men kan inte riktigt förstå varför? Jag försov mig i morse, hann dock ta med lite macka och kaffe till skolan som jag kastade i mig efter provet...
Juste provet, vill ni veta hur det gick? "Nationellt i matte delprov 2, Clara Andersson Jonstorpskolan, 980109, F"
Nej men jag skulle bli förvånad ifall det stod något annat! Jag fattade inte en enda fråga! Bara en massa ordbajs som jag bajsade tillbaka på (skrev "bajs" som svar på en fråga, moget va!?) Ännu värre är att jag nu skrivit ordet bajs tre gånger i detta inlägget! Ops fyra!
 
  Men trots detta så är jag alltså glad och nöjd med min dag, härligt va!? Har precis gjort lite mat som jag ska sätta mig ner och äta stekta tortilla bröd med fyllning! Jag känner för att spela sims...Ja, det ska jag göra! Spela sims! Var ju åratal sen sist, PUSS HEJ! 
Min egna uppfinning: Tortillabröd med vad fan man vill innuti (ex: avocado, köttfärs, tacosås osv eller cremefraiche, pesto, kyckling osv, ett tips är att ha ost i så att bröden håller ihopa!) På stekgärnet och sen klart!
   Här har jag ost, tomat, basilika och philadelphiaost i! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0