NÄR SOMMARN KOMMER SKA VARENDA MÄNNISKA VARA GLAD

 
Efter fikat i eftermiddags så sprang jag hem till hunden som fått vänta lite extra länge med prommenaden idag, men det fick han igen! Packade väskan så gav vi oss ut på långpromenad. Stannade i en park och la oss ner i någon timme, tog med hans ben så blev han lycklig mednas jag solade till Melissa Horn och Håkan! Åhh så härligt sverige är ibland! Svensk sommar!
 
  Just nu sitter jag hemma i lägenheten och halv-pluggar litegrann, har en svenskaredovisning som ska vara klar till på onsdag! Kan berätta lite mer om den senare och eventuellet lägga ut hela filmen här? Förutom imorgonkväll då vi skulle hitta på något så är det väl i princip så hela min helg kommer se ut! PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0