IN THE FROZEN GARDEN

Hej och godmorgon sötnosar!♥ Igår var en underbar fredag, efter skolan gick jag hem om, ut med hunden och lastade av böckerna, så kom pappsen och hämtade upp mig. Vi lämnade in mobilen och sen mötte jag upp Julia så gick vi och shoppade lite, när hon sen skulle hem, stötte jag på Emmy och maja, såklart så var jag med dom också ett tag innan jag begav mig hemåt. När jag kom hem började jag lite smått med maten, Rosé torsk med spenat osv! Så jäkla gott! Så det blev hemmamys med mamma framför idol!
 
Men nu är det lördag, och dagens planer består av att klä på mig, åka ut med mamma och atlas för att gå en promenad någonstans, efter det hem till Johanan så ska vi umgås lite innan vi alla ska till Linda ikväll för att fira hennes födelsedag!
 
Ovanför har ni tre favvisbilder från foto-dagen med Bella och Aleks! Älskar ljuset och bakgrunden på dessa bilderna! Så vackert! Och vem är fotografen?;)

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Fina bilder!

Svar: Tack fina du!:)
Clara Andersson

2013-11-16 @ 18:11:59
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Josefine Hellgren

Jag har en fototävling på min blogg där du kan vinna 200 kr till en internetbutik som säljer fotoprylar, kamda.se, jättefina och praktiska saker. Om du är intresserad så får du gärna klicka dig in på länken (http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html#comments) och läsa om reglerna och om temat. Det hade varit väldigt roligt om du var med bland de tävlande.
Om du inte tycker om sånna här kommentarer så ber jag så mycket om ursäkt.
Stoooor kram!!

2013-11-18 @ 02:56:34
URL: http://gossanfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0