KVÄLLAR UTÖVER DET BÄSTA

Getting ready
Tacos, trevliga tjejer och mycket skratt!
Och sen en på födelsekiddet själv! Grattis sötnos!
Julia poserar...
Nomnom
Från vänster; Adelina, Johanna och Julia
Hannabanna
Här får ni då äntligen lite update, i form av bilder från lördagskvällen. Födelsedagsfirande hemma hos linda! Var supermysigt och roligt! 
Utöver lördagen så har helgen varit superbra med, satt dock inne enda dagen då solen sken, söndagen. var tvungen att få klart min inlämning. Men nu är det avklarat och är inne på en ny vecka. denna veckan väntar Engelska-prov, Engelska inlämning, Partaj hos hanna på fredag men inte lika rolig avlivning för atlas på torsdagen.
Bra att jag har fredagen att se fram emot i alla fall! Nu ska jag nog ta och sätta på en bra film, eller nåt! Ska försöka se ifall jag kan komma åt Känn Ingen Sorg, se den en andra gång! Men det verkar som om swefilmer gjort den privat, suck! 
Puss på er, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0