MAKE A SANDWICH AND GET OVER IT

Slutade tidigt idag, redan innan luch, så då gick jag hem och lagade mig lite luch och slog mig ner framför Gossip girl, kollar just nu näst sista avsnittet, sorgligt är det, trots att det är tredje gången jag ser det haha!
 
Vad har jag mer gjort idag? Hmm, var nere på gymmet en sväng! Gymmade, simmade, bastade! SÅ SKÖNT! Sånt man kan unna sig när skolan inte tar över ens liv totalt, right? Sen sprang jag ett par ärenden, handlade grönsaker osv! Det har varit sjukt fint väder idag! Solsken och alldeles klarblå himmel, så jag var gärna ute på stan och njöt!
Har haft en mysig dag med mig själv och njutit av livet, precis vad jag behövde!
Aha, nu ska jag minsann käka kvällsmat, ska se vad mamma fixat ihop! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0