NEW FUR

Eller aa, ny och ny, har bara glömt att visa den! Här är den i alla fall, min favvis i garderoben just nu, pälsjacka i mysig fuskpäls med krage! Gosig och varm!
Vad har jag annars haft för mig idag? Skoldagen var faktikst sjukt mysig idag, vi slapp no:n under första lektionen och fick sovmorgon, efter det var det bara fysisk teater, scenisk gestaltning, idrott och mentorstid som väntade! Skönt med en slappdag! 
 
Haha, sitter just nu och äter gröt ... Jag hatar gröt! Men konstigt nog fick jag helt plötsligt för mig att laga gröt, så det gjorde jag, och nu vill jag inte äta den? Va e mitt problem hah?

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Så snygg :)

Svar: Tusen tack:)
Clara Andersson

2013-11-05 @ 17:41:21
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Elli

Vad använder du för mascara? =)

Svar: Tänkte göra ett inlägg om det, kommer upp innom de närmsta dagarna! Kika in då, PUSS!:)
Clara Andersson

2013-11-06 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0