ONSDAGSFIKA MED MAMSI




Supermysig dag jag haft idag! Hade utvecklingsamtal efter sista lektionen, mötte upp mamma och sådär! Gick bra, nöjd med det mesta! Efter det bestämde vi oss för att gå bort till Café Krok och ta en kaffe osv! Mysigt med lite mamma-dotter-mys!  Sen kollade vi lite butiker och sånt, hittade dock ingenting värt att visa upp, bara ett par strumpor haha!
 
Nu har jag precis slagit mig ner framför laptopen, helt slut efter gymmet och totalt utsvulten! Har satt på ett par ägg på spisen som jag läääängtar efter, haha! Galen i ägg just nu typ!

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Låter ju jättemysigt, härliga bilder! :)

Svar: Åh tack!:) Det var det verkligen!
Clara Andersson

2013-11-14 @ 12:26:16
URL: http://vveronicas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0