SAY U WANNA PARTY? LET´S PARTY ALLRIGHT!

Underbara bilder på mig och min kära Julia, tagna av min underbara Johanna!

Hur gillar ni mina röda läppar? Tänkte testa något nytt, så det kändes rätt kul! Kanske inte det jag passar bäst i men jaja! 
Har förövrigt haft en riktigt skön dag, hade en teaterlektion innan vi alla samlades och drog ner till stadsteatern, kollade genrepititionen på Alice i Underlandet! Efter det (12.00) så fick vi sluta så då gick vi ifrån klassen och käkade lunch (Donken hehe)
 
Sen så har jag pluggat, varit en sväng på gymmet (var ju tvungen att bränna bort donken liksom) och sovit lite! 
Meeeeeen, nu ska jag kolla efterlyst och plugga lite till! Pussssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0