WHEN IT´S GETTING COLD OUTSIDE

...Då sitter vi inne i värmen och myser

Hej hopp! Sitter just nu med datorn i soffan och käkar rester, potatisgratäng och bea. inte särklijt gott men orkar inte annat.
Har haft en härlig söndag faktiskt, hunnit med mycket. Åkte hem från Johanna vid 12-tiden, efter det var jag och lunchde med ett par brudar från klassen, hann med en sväng på stan också. Och sen var Mormor och Moster var här för en stund sen och fikade, lite prat och kaffe och sånt, mysigt! 
Dock så har jag inte hunnit med matteläxan, måndag imorgon och känner att jag måste komma ikapp lite innan dess. Ska sätta mig ner och sätta igång nu, HOPPAS NI HAFT EN AWESOME HELG! 
 
Och till detta får ni ett par bilder från gårdagen, fika på Kafferepet med Johanna och julia! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0