EN KVÄLL FULL MED MISSLYCKADE BILDER, MEN VEM PALLAR VA MAINSTREAM ANYWAY

Haha, tröttnade på perfektion, typ.

Söndag alltså, måndag imorgon! Har varit en skön helg, umgåts med kompisar och myst hemma bara, fått lite plugg gjort också, super! Dock så har min lilla vovve blivit sjuk, vet inte avd som är med han, tror inte ni vill höra detaljer men är i alla fall lite orolig för tillfället men hoppas på det bästa för min lillbrossa.
Bilderna ovan är från lördagskvällen, som jag spenderade med Johanna! Har inte sett min barndomsbäzti på ett tag själv, så det var dags! Vi drog ner på stan och käkade på Café Viva, Supergott! Sen efter det gick vi hem och köpte med oss favvisgodiset hem och satte oss med tända ljus och fortsatte prata. 
 
Nu ska jag nog tvätta av mitt svarta nagellack, om jag orkar. annars får Håkan vagga mig till söms direkt. Klockan 21 en söndag hah, va e det med mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0