GOODIES FROM MK FOR BIKBOK PART ||

Jag är just nu väldigt inne på bra basplagg, istället för utmärkande kontraster. På så sätt kan man lättare bära plagget på många olika sätt och matcha det till tusen! Olsens nya kollektion för bikbok som släpptes härommdan är ett bra exempel på just sådana snygga basplagg! Har siktat in mig på tre favoriter som ni ser ovan! Kolla är kan ju inte skada plånkan right? 
 
Annars har jag väl haft en helt ok dag! Började förjävligt med en ofrivillig sovmorgon (jag försov mig 3 h med andra ord) men det dåliga blev kompenserat med ett besök av Julia senare på eftermiddagen! Mys, prat och ostmackor i några timmar!
 
Förresten, på tal om ingenting, har ni sett den nya Ica-reklamen? Garvar ihjäl mig varenda gång haha! "min påse är gjord av kevlan!" HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0