MÅNDAG 14 OKTOBER 2013

Detta har jag haft på mig idag! Matchar min nya polotröja med hundtandsmönstrad sjal som jag inhandlade i helgen och svarta skinnbyxor till det!
Åh vad jag är trött! Gäspar en gång i minuten minst haha!
På tal om ingeting så har jag nyss syndat och tryckt i mig två vaniljbullar! Känner en stark dragningskraft till att gå in på badrummet och spy upp dom igen men tror att det är bäst att låta bli och lämna över fettförbränningen till fastan imorgon! Välbehövlig fasta efter denna helgen ska jag säga er!
Nu ska jag springa ner till tvättstugan och sätta på en maskin, om jag inte somnar innan dess hehe!

Kommentarer
Postat av: Felicia - In Melbourne Australia

Riktigt snygg sjal!

Svar: Åh tack finis!:)
Clara Andersson

2013-10-15 @ 05:43:02
URL: http://glasflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0