MODE UPDATE -OKTOBER

 
 
Okej, då kör vi! Oktober, månaden vi alla känner som höst. Hösthösthöst. Kalla mornar, övergången till rött utanför fönstren och dags att byta ut islatten till en kopp rykande. För vissa also known som ångest, depression och hackande tänder. -Inte för mig, (i alla fall inte den först veckan) Nu snackar vi en ny årstid fylld med nytt ombyte.
 
Update: Samarbetet mellan Lindex och Matthew Williamsson släpps i butik på fredag, gissa vem som springer till stan, fredag efter skolan? Ska bli kul att se, har hållt mig och endast sneakpeakat lite på hemsidan, där allt redan finns.
 
Slår vad om att en eller annan polotröja kommer finnas med.Polotröjan finns ju överallt för sjutton! Bloggar, hemsidor! Ivy revel-tröjan stor personlig favorit!
 
Sen har vi solbrillsen. Har jag fel eller är det soligt nästintill varenda dag? Varenda eftermiddag står solen på och värmer upp frosten från morgonen, lätt toppat köp.
 
Om vi snackar everyday-mode, ute längs gatorna, har tre-kvarts-jackan tagit stan med storm. Alla går runt i ... jag vet inte vad jag ska kalla dom... Koft-jackor i alla möjliga material och texturer, alla med antingen uppvikta armar eller tre kvart. Rätt snyggt ändån och praktikst som både inne och ute jacka! Dessa ovan kommer från HM. 
Och sen, finally : Umeå fahion week. 8-12 oktober. Längtar obeskrvligt till den dag jag fyller 18 alltså.
 
Hade tänkt att göra ett sånthär inlägg inför varje månad, med trend rapporterna och vad som händer, det jag känner till! Lite á la Famous Mode Bloggerska - style, men jaja. Kul att få känna sig som en sådan ibland också haha.

Kommentarer
Postat av: Linii

Snygga kläääder! :)

Svar: Eller hur! VILL HA!:)
Clara Andersson

2013-10-03 @ 17:51:32
URL: http://liniiplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0