NEON BAG

Okej, lars Winnerbäck ikväll på arenan då! Rätt kul ändån! Sitter och fixar sminket i badrocken, Julia kommer hit vilken sekund som helst så ska vi bege oss mot kvällens destination. Efter det ska vi nog möta upp Hanna och sen ner till stan och käka.
Ovanför ser ni min nya clutch, från H&M! Svårt att fånga färgen på bild men den är en riktig neon-gul-grön färg! Skrikig och härlig, som den ska vara! Funderar på att låta den hänga över min axel ikväll, men tror den blir rätt otymplig på en konsert! Så vi får se!
Nu ska jag klä på mig, hoppas ni får en skön lördagkväll! Njut till fullo, KISSES

Kommentarer
Postat av: Milina Salihodzic

Snygg :)

Svar: Tack! Eller hur!:)
Clara Andersson

2013-10-27 @ 01:51:02
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0