FEELING THE BREEZE OF FREEDOME

Åh att gå igenom sommarens bilder får en verkligen att sakna sommarstämningen!
Friheten, spontaniteten och såklart värmen!
Idag var första dagen man märkte av kylan på riktigt, kom till idrotten i träningstights och linne i tron om att det skulle va nog men frös fan häcken av mig och ändån fick jag låna Lovas tröja!
        Efter idrotten gick jag (till skillnad från alla andra som gick hem) till hjälpmatten (yes, i´m veeery stupid) där jag befann mig från 15.30 - 17.00 då jag sprang hem, upp och ner med tvätten ifrån tvättstugan och efter det ut med vovven! Allt detta samtidigt som jag storböla eftersom jag inte fattar ett skit av matten, ha - ha. (Ja, I´m veeery emotional) Nu har jag fått gråta ut hos mamma och hoppas att jag klarar mig igenom morgondagens mattelektion utan maskara på kinderna, Ha -ha.
MY DAY SIMPlY!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du är inte ensam blir så arg och frustrerad ibland på matte och annat så jag gråter. Hatar det, men kan inte styra det. Ses imorgon babbiiyy. Tröttidiot.se ;*

Svar: Haha, aw tack sötis!:)
Clara Andersson

2013-09-17 @ 22:15:49
URL: http://emmyysjolander.blogg.se
Postat av: Danno

sv; Tack så mycket! :)

2013-09-18 @ 14:47:53
URL: http://dannosfoto.devote.se
Postat av: Clara

Fina och härliga bilder!

Svar: Tusen tack:)
Clara Andersson

2013-09-22 @ 21:37:22
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0