BUT THE LITTLE GIRL INSIDE WILL ALLWAYS REMAIN

Häääääj! Är på så himla bra humör idag? Går runt och ler som en idiot hela tiden, medans jag snubblar runt i snöslasket! När jag tänker efter har jag faktikst haft dett där leendet på läpparna hela veckan! Vad har hänt haha? Nej men allt rullar på för en gångs skull! Går bra i skolan, lämnar in läxorna i tid, hinner ändån umgås med mina vänner, slösar rätt lagom med pengar, äter gott men nyttigt, är fett motiverad för livet helt enkelt! Känns rätt kul att gå upp varje morgon, fastän man ändån vet vad som kommer hända! 
 
Dessutom fick jag ett mail igår om en casting! Så imorgon, efter skolan åker jag på provfilmning! Inget allvarligt eller stort, direkt men det är något i alla fall! Det går framåt, livet går framåt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Mycket fina bilder :)

Svar: Tusen tack:)
Clara Andersson

2014-01-31 @ 11:27:37
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0