HOLOGRAPHIC EYES

Holografiska glas med genomskinliga bågar, njuter av bara tanken Mmmmm! Perfection, från H&M! It´s official, I´m obsessed, kär i holografiskt! Kanske lite väl naivt att ha solbrillzen på sig i mars, men vafan! Låt mig leva med mina vårkänslor! I vilket fall som helst, love em!
 
Hur är det med er idag? Jag har faktikst haft en riktigt bra dag hittils, fick rollen i pjäsen som jag hoppats på, pannkisar till lunch ("spring dit så fort inte mattanterna ser!" haha) och sen ett lite sådär halvdant engelska prov nu på eftermiddagen! Gick sådär om jag ska va helt ärlig, men så går det om man inte förbereder sig, no one to blame but me, men ja sånt händer! 
 
Nu ska jag gå ner och trycka igång lite tvätt och ta något att äta! Sen blir det nog en liten tur till gymmet! KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0