BOULEVARD OF BROKEN DREAMS

Vaknade 06 i morse idag, av en mardröm jag haft ett par gånger nu. Drömmer att det är någon som försöker ta sig in i lägenheten och jag ser massa skuggor överallt, sen hör jag steg och till sist börjar någon rycka i handtaget, och då springer jag fram och öppnar för att jag vill skrika till han att sluta, men då missar jag alltid han precis och han försvinner. Sjukt äcklig dröm, vaknar alltid genomsvettig efter den, usch usch uuuusch! 
 
Idag har jag förövrigt bara invigit min vecka utan mamma (förlåt älskade mamma) sprungit runt i min favvis tisha, lyssnat på Green Day, högsta volym (Varför? FÖR ATT JAG KAN!) och ätit ännu mer onyttigt. Men imorgon blir det ändå någerlunda rutin på mig, back to school och sen ska jag leka modell i en modevisning för frisörerna på skolan, under eftermiddagen! Ska bli kuul! och vad tycker ni om min nya design btw? Lite bättre iaf, den gamla headern var ju från forntiden haha!
 
Nej, hoppas ni haft en bra helg! Nu ska jag byta till Håkan i högtalaren och somna till hans fina ord! KRAAAM
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMELIE

ärlig talat du är nog det snyggaste jag sett!!!

Svar: Åh men shit, tack så jättemycket!! Enorm egoboost, behövde jag!
Clara Andersson

2014-05-18 @ 17:02:46
URL: http://thisemelie.devote.se
Postat av: Clara

Verkligen fina bilder!

Svar: Åh tusen tack, uppskattas verkligen!!
Clara Andersson

2014-05-18 @ 21:55:33
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: isa

Snygg stil!

Svar: Tusen tack!!
Clara Andersson

2014-05-20 @ 16:58:04
URL: http://stayreal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0