MAKE IT SCREAM

Bilder  och edit av Isabella Pestello

Då var det söndag! Fuck, känns som jag inte varit i skolan på flera veckor! Har massvis att ta tag i som min halsfluss suttit stopp för! Historiainlämning, och ett desperat försök till att rädda mitt engelska-betyg står på schemat imorgon + nytt svenska nationellt i läsförståelse, SÅ KUL! 
 
Har i vilket fall som helst haft en bra söndag, födelsedagskalas idag för min kära mamma, på Kullaberg! Korv och tårta, som inte var nå god, men vad gör det? Vill då såklart även önska min underbaraste bästaste mamma grattis på hennes dag! Älskar verkligen henne över allt annat! Min finaste mamma! Puss på dej
 
Nej hörni, nu ska jag gå och lägga mig! Hoppas ni haft ett bra mini-lov! Love to u all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0