1 DECEMBER

GOMORRON FINISAR! Redan första december? Gud vad tiden gått fort, bara 1 1/2 vecka kvar nu, sen lämnar jag kalla, blåsiga och SNÖIGA sverige för varma Thailand. Den första snön kom igår och gud vad mysigt det var! Dock så var det rätt kallt när ajg trippade iväg till tjejmiddagen i kort klänning och skinnjacka. Shit vad folk glodde, haha! Men vi hade det i alla fall jättemysigt igår, god mat och gott sällskap! Här kommer ett par bilder från igår...
Kom någon gång vid 1 igår, gick då ut på sista promenaden med vovven och sen däckade jag direkt, är alltid skit trött på fredagar, haha! Idag måste jag bara vara hemma och plugga till slutuppgiften i svenska (litteraturhistoria), har prov på måndag, usch! Annars har jag inga planer än så länge, får se vad som händer. Skulle precis äta frukost men insåg då att vi inte har något bröd, lyckat! Har rotat igenom skafferiet och hittat nåt knäckebröd och en halväten risifrutti från kylen. Det får bli min frukost! Ahja vi hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0