50 SHADES OF GREY

Fredagens outifit (bättre sent än aldrig): Jacka Jofama By Kenza // Tröja Ginatricot // Jeans Dr denim // Tub Lindas fasters butik // Skor Dr Martins // Mössa Nilssons // Tygkasse Lindex // Väska Ginatricot
 
Ååååh, vad jag är stressad. Ni anar inte hur mycket jag har tills imorgon och tänker inte tjata mer om det heller men ville bara förklara att ibland går annat före bloggen! Jag är i alla fall på lite sådär humör, orkar inte plugget mer och längtar bara ihjäl mig tills onsdag då jag äntligen får lämna kylan. Välbehövligt, välförtjänt och väl uppskattat (som fan). 
Imorgon ska jag i alla fall börja ta i tu med packningen (om jag hinner) annars får det bli några timmar innan vi åker på onsdagen, alltid ute i superduper god tid, hehe!
  Nu är jag i alla fall helt slut och ska bara gå och lägga mig, Åh vad mysigt att få soooova! PUSS PÅ ER
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0