DAY ONE

Nu är jag äntligen här! Vi steg aplanet för drygt 4 timmar sen och ända sen dess har vi åkt runt med olika taxibilar i bankok och fösökt hitta vårt hotel! Nu är vi här och har precis tagit ett dopp i polen och en dusch, det är så varmt här att jag måt illa av värmen, hehe, men jag ska inte klaga"  Ska nu göra vid mig lite så ska vi ut och äta och suga in lite mer av Bangkoks underbara miljö. Hittills har jag mest fått intrycket av rosa taxibilar och dåliga elledningar och förra året i bankok så var jag mest på hotellrummet då mamma blivit matförgiftad så det ska bli kuaritt se vad bankok har att bjuda på! Ha det fint...det har jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0