...

Japp, här har ni vad jag har sysslat med hela morgonen!
Är så sjukt seg idag, men trots det har jag lyckats med hela garderoben, städat hela rummet och börjat packa på mindre än 3 timmar! Haha, det är bra för mig i alla fall!
Känner att det var en välbehövlig studiedag, idag! Så SKÖNT att bara slappa, fixa lite som man annars inte hunnit! Så det är väl bara sånt jag ska ha för mig idag, så förrutom ett uppbokat möte med tvn kl 15.00 (Real Housewifes of Beverly Hills) så är jag helt ledig,(förutom lite plugg här och där).
Men nu gnäller lillskiten så jag får väl pälsa på mig och ge mig ut i kylan. Usch, men jag ska ta mig en kopp varm choklad när jag kommer hem och sätta igång med pluggandet! Kommer nog bli tjock snart så mycket varm choklad jag dricker! jaja, skit samma (som ni märker så har jag gett upp min "grönt-te-diet").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0