FLUFFY

I morse när jag gick upp låg det ett paket vid frukostbordet. På det stod det "Till Clara från Mamma och Mormor". Jag slet upp det och där låg denna! Visst är den underbar, såå mysig! Har nämt ganska ofta att jag gärna ville ha en sådan och här är den! Världens gulligaste familj, eller vad?
  Förutom att jag sprungit runt och skrytit med min fina nya mössa så har jag inte haft för mig så värst mycket idag! Väntar med pluggandet och allt det andra till imorgon då vi har studiedag, inte en dag ledigt kan man få för imorgon ska jag följande...
- Städa rummet! (annars tar mamma tillbaka mössan, haha)
-Skriva Engelska uppsats!
-Skriva geografi uppsats!
-Plugga klart Spanska redovisningen!
-Packa till Thailand (annars hinner jag inte)
-Skriva Spanska uppssatsen!
   Usch, vad mycket det låter! Gonatt på er mina fina! Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0