INTENSE

Smygtitt på fredagens outfit (kommer senare)
Hejsan, mina underbara läsare! Först och främst vill jag be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen de senaste dagarna, men till mitt försvar så har jag verkligen haft fullt upp! Efter plugget i fredags så stod jag bara i köket hela dagen tills tjejerna kom på kvällen! Sen så åt vi och pratade, myste och pratade lite till. Satt uppe till halv fem men sen orkade vi bara inte mer och somnade så fort vi bäddat ner oss!
   Idag så vaknade vi runt 12 och då åt vi lite frukost (amerikanska pankisar+ blåbär+nutella=NomNom). Linda stack redan vid ett, men julia och Jojje stannade till 4 och Hanna följde jag sen hem vid 17-tiden. Efter det så kom pappa och hälsade på mig, så käkade vi kebab och hade lite lördagsmys. Nu är jag helt slut och vill BARA SOVA! Men tyvärr så har jag rätt mycket i plugget i och med att jag åker på onsdag, visst längtar jag skitmycket...Men GUD vad jag kommer sakna mina älskade kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0