IPHONE 5

Yupp, Fin va!?
Hejsan! 1 advent idag och snö för första gången i år, kan det bli mycket bättre? Sov hos min fina mormor i natt, och idag har jag varit runt hela helsingborg med Mami! Kom hem för någon timme sen och har precis börjat julpynta (hade egentligen inte tänkt göra det i år eftersom vi inte äns är hemma över jul). Vi kunde inte stå emot nu när allt var vitt utanför fönstren, då passar det ju så bra med lite rött och guldigt innomhus! Skulle precis sätta upp våran fina plastgran (jepp, här kör vi fejk!). Håll på en timme med den jäkla julgransfoten och när jag äntligen fått upp den så kommer katten och drar omkull den! Gissa om jag blev arg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0