JULAFTON

Hellu, julafton idag då, och kan ärligt säga att mina julkänslor står på 0% just nu..hur mycket jag än försöker intala mig själv "juljuljuljuljul" så går det bara inte att få in den där mysiga varma julaftonskänslan i kroppen, det verkar va helt omöjligt när man inte gör nånting "juligt"?
Gick upp vid åtta då jag tvingade mamma att sjunga lucia-sången för mig (ännu ett försök till lite jul) sen åkte vi till marknaden för att handla lite julklappar (vilket vi inte gjort än) men det blev inga alls, köpte bara för mina egna pengar! Och nu har vi åkte hem till hotellet, ska snart gå och äta lunch och sen mot stranden..
Min julafton alltså! Puss på er, öppna några paket för mig, va!?😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0