KAMBODJA

Hejsan mina underbara! Jag har det jättebra, vad annars? Solen skiner här med fast kom en liten snabb stor skur igårkväll, alla sprang från stranden som galningar, men den gick över efter ett par minuter och sen var allt lugnt igen! Har hört att snön försvunnit i Sverige, hoppas den kommer igen innan jag kommer hem!
igår var vi på båtfär Till en ö där vi snorklade, osv, grillade fisk på stranden, skitmysigt. imorhon är det julafton och har inte inhandlat en enda julklapp, tror nog att vi alla skiter i jul i år, vi ska nog bara leta upp någon svensk restaurang där de möjligen kan servera lite julbord, och sen blir det nog inte mycket mer det!  
 
av någon anledning så kan jag inte ladda upp andra bildfrån de från min Inastagram, jäkligt trist, men ni får se alla bilder när jag kommer hem istället då jag har tillgång till en riktigt dator och inte en strulig IPad. Nu ska jag sova, ni får ha det så bra, god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0