KOH CHANG

frukost på Coffe Corner, Bankok, om morse! MUMS
Gokväll (i alla fall här i Thailand! Kom till ön för drygt 4 timmar sen och då fick vi kasta oss i havet direkt pga värmen (inte för att det var mycket varmare i vattnet, kändes knappt någon skillnad, haha). Vattnet är kristallklart och ön ser helt livlös ut från havets vinkel. Bara ett par fina hotell på stranden (ett av dom bor vi på). Men bakom stranden och palmernas lugn så finns det små butiker, restauranger, barer, marknader, osv! Det är verkligen helt underbart här och maten är lika gudomlig som överallt i Thailand!
    Förstår vart min blogg är rätt seg nu ( och särskiljt för er som följer mig på Instagram eftersom jag har samma bilder där) men som sagt så är wifin rätt off men det kommer lite mer paradis-bilder efter hand (imorgon är ju första dagen här och fy vad jag ska steka! 
  Ska hälsa till mina underbara kompisar där hemma. Hoppas ni saknar mig! KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0