LESS THEN 24 HOURS

Mindre än 24 timmar kvar tills jag sitter på planet på väg mot mitt älskade paradis. Måste dock erkänna att jag inte känns så uppspelt? Har ingen aning om varför dock...Tror att det känns så overkligt att jag kommer ligga på en strand om nån dag, så det har väll inte hunnit sjunka in än?
Springer upp och ner och tvättar just nu, har så jäkla svårt för att bestämma vad jag ska ha med mig bara...Packingen har jag fortfarande inte börjat med, ska köra den ikväll och so-uppsatsen, sen är jag FREE, until next year!
Nu ska jag i alla fall påbörja SOn och sen släpa upp resväskan från källaren...Suck, ibland undrar man varför vi behövde bo på översta våningen!? Ni får ha det så bra, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0