LML.

Nej, men vad ska man säga? Rubriken säger ju det mesta, värmen värmer, ananas-smothien kyler (känns som kag inte druckit annat de senaste dagarna),solen steker, hör hur huden fräser och ändrar färg från albino till brunt. Nä,så förutom ett liiitet missöde idag (jag vaknade upp med feber och ont i halsen, vägrade äta eller dricka men skulle ändan tvinga med mig själv till stranden. När vi sitter där så börjat jag må sämre och sämre och känner att jag börjar bli RIKTIGT dålig, snubblar iväg därifrån med mamma under armen, när vi är i mitten av stranden så blir allt svart och jag halvspyr lite där, mitt bland allt folk och stapplat sen hem, sov och sen gick det över! Mår okej nu i alla fall!) så förutom idag så har det varit en underbar tid här på ön. Har hittat massa favvisbutiker som jag går in och shoppar i dagligen! Stammis, Check! Har bl.a. Hittat två stycken underbara klänningar, en a&f kofta, neongul bikini, blommig underbar body, och massor mer! Hade tänkt att göra en lista med bilder på allt jag hittat här, när jag kommer hem. Hur låter det? Men det blir ju inte föräns om två veckor för imorgon sticket vi till Kambodja. Ska bli kul att se något annorlunda även om jag på ett eller annat sätt blivit förälskad i Koh Chang (ön, ingen thai-pojke).
Ha det bäst, älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0