SNOW, U LIGHT UP MY WORLD LIKE NOTHING ELSE

Ååh vad det är mysigt med snö! Allt blir liksom så ljusare, mysigare och lyckligare! Och mer kommer det, skulle tydligen komma upp till 1 dm imorron! Måste medge att det känns lite småtrist att jag snart ska lämna Sverige, det är ju bara nån vecka kvar nu. Men vid det laget så har jag nog redan tröttnat på kylan, hehe!
  Nog om det...Veckan verkar inte bli så proppad som jag trodde? Idag ska jag plugga Engelska, imorron ska jag in till Helsingborg med Mami och vovven som ska kilppas och så ska vi handla lite julklappar, har annars haft det som tradition att göra det 2 dagar innan julafton men eftersom vi inte är hemma i år så får vi göra det imorgon istället! På onsdag ska jag plugga So, torsdag har vi studiedag och Fredag: HELG med mina fina! Och mitt i allt detta så måste jag plugga, tvätta, städa och packa!
Nu ska jag göra mig en kopp varm choklad med grädde och sätta mig och plugga, ha det fint!
Kika in senare så ska ni få dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0