3 VECKOR KVAR...

Shit, vad liten jag var, helt otroligt att det bara är ett år sen!
FÖR ER SOM ORKAR LÄSA: Idag är det exakt 3 veckor kvar tills vi sitter på planet på väg till Bankok, på väg till mitt älskade paradis och gissa om jag längtar?? Var ju där förra julen, men då bodde vi i "vårat" hus. (mammas, pojkväns, brors hus) i två veckor och i Bankok en natt...I år ska vi bara bo på hotell, först på en liten ö utanför norra Thailand, där vi ska bo i en vecka och sen ska vi till och med till kambodja, där vi ska stanna i två veckor, och efter det ska vi tillbaka till Thailand för att bo nån natt i Bankok! Åååh gud, älskar verkligen att resa och få se något nytt (även om jag varit där innan) Och det kommer verkligen perfekt timing. Kunde inte ha önskat mig något mer just nu!
   Det enda negativa med det är att jag precis missar lucia och nyår!:( Åker den 12 december och planet hem lyfter tio i 12 på natten, så vi kommer åka igenom alla tidszoner kl 12, så att vi ser alla raketer och lyktor ovanifrån (om det är stjärnklart), kommer såklart bli skitkul och fräckt att göra det, men hade nog hellre firat det med mina kompisar! Jaja, men kan ju inte få allt??
  Och sen så kommer jag ju sakna mina underbara och fantastiska kompisar! TRE VECKOR UTAN ER...hur ska jag klara mig!!??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0