DAGENS CITAT

Och med detta gulliga citat (sagt av Emelie, eller var det Ida??, haha kommer inte ihåg), jaja skrattade i alla fall smått ihjäl mig av detta, mitt sätt att säga "du ör inte totalt misslyckad bara för att du inte har en pojkvän" eller mitt sätt att intala mig själv det... och tyckte i alla fall att det förtjänade att skänka fler människor lite lycka.
 På tal om lycka, har nyss varit på simhallen med Julia och träningsimmat (eller det var tanken) men vi satt mest i bubbelpoolen, men jag hann ändå simma 10 längder! (!!!). STOLT Men nu ska jag gå och lägga mig, sjukt nöjd med min dag (inte ätit någonting förutom lunch, kvällsmat och teeee+ långpromenad och simning! DUKTIG TJEJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0