FREDAG SUNSHINES

Gokväll, alla underbara! Idag har jag bara varit hemma, min kära vän Jojje kom över ett tag så tittade vi på X-factor (Go Malcolm!) och käkade kebab, allmänt mysig hemmakväll! Men nu har hon stuckit hem och jag ska strax gå och lägga mig, rätt trött faktiskt!
    Men gud, vad skönt med fredag, inga läxor eller inlämningar (det går faktiskt förvånansvärt bra i skolan nu), helgplanerna är klara och biobiljetterna inför morgondagen är bokade (Breaking Dawn, here we come!), och njuter av livet och att mina underbara kompisar! Inser inte föräns nu hur överdrivet lycklig jag faktiskt låter här på min nya blogg! Men dessutom så är det strax bara 3 veckor kvar tills jag överger kylan och vinterjackan för stranden och bikinin i varma Asien...(Thailand och Kambodja, here I come!)...Så att vara något annat än extremt överlycklig just nu vore ju skandal!
               HOPPAS NI FÅR EN HÄRLIG FREDAGKVÄLL:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0